مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 11:272022-11-10اجتماعي

پیشرفت فیزیکی 57 درصدی پروژه میدان امام حسین(ع) اراک + تصاویر سه بعدی


پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) اراک به پیشرفت فیزیکی 57 درصدی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) به پیشرفت فیزیکی 57 درصدی رسیده و با سرعت مطلوب در حال انجام است؛ این پروژه قرار است تا پایان شهریور ماه سال آینده به صورت کامل به بهره برداری برسد.

  به گفته معاون امور زیربنایی و حمل ونقل شهرداری اراک در حال حاضر عملیات عمرانی تقاطع های غیرهمسطح سه راهی خمین و میدان امام حسین (ع) در حال اجرا است که طبق گزارش پلیس راهور، محل اجرای این دو پروژه در گذشته از جمله پرحادثه ترین نقاط شهر محسوب می شده است و سالانه خسارات میلیاردی بر اثر این حوادث ایجاد می شد که با آغاز اجرای پروژه ها آمار مرگ ومیر در این نقاط به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

حجت الله مرادی همچنین گفته است: مسیر روگذر تقاطع پروژه میدان امام حسین (ع) اراک به زودی افتتاح می شود؛ در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه از قبیل خاکبرداری میدان و زیر عرشه، نصب دیوارهای پیش ساخته، عملیات پایانی شبکه فاضلاب، جابجایی فیبر نوری با جدیت در حال انجام است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از آنجا که عملیات آسفالت و جدولگذاری در پروژه در تعهدات خود شهرداری است، لذا پیشرفت پروژه 45 درصد می باشد؛ اما پیشرفت فیزیکی پروژه طبق برنامه زمان بندی قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 57 درصدی پروژه میدان امام حسین(ع) اراک + تصاویر سه بعدی

پیشرفت فیزیکی 57 درصدی پروژه میدان امام حسین(ع) اراک + تصاویر سه بعدی