مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-10سياسي

تهیه پیوست زیست محیطی و اجتماعیِ صنایع، اضطرار است


مشاور عالی کمیسیون مسئولیت اجتماعی اتاق ایران گفت: قبل از افتتاح صنعت، تهیه پیوست محیط زیستی اضطرار است و داشتن پیوست اجتماعی و فرهنگی ضرورت است.

- اینکه چه تاثیری می خواهیم بر نظام اجتماعی بگذاریم و چه آورده و یا چه عوارضی برای جامعه، کشور و منطقه داریم؟ اردشیر گراوند امروز 19 آبان ماه در همایش نکوداشت مسئولیت پذیران اجتماعی گام اول توسعه در اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: هدف فعالیت ها، سلامت فرزندان، خانواده و نظام اجتماعی است و فعالیت صرفا برای پول نیست و فعالیتی که سلامت نظام اجتماعی در آن نباشد، ابتر است.

وی با اشاره به اینکه ضرورت مسئولیت اجتماعی بدیهی است، افزود: قبل از افتتاح صنعت، تهیه پیوست محیط زیستی اضطرار است و داشتن پیوست اجتماعی و فرهنگی ضرورت است.

اینکه چه تاثیری می خواهیم بر نظام اجتماعی بگذاریم و چه آورده و یا چه عوارضی برای جامعه، کشور و منطقه داریم؟ گراوند تصریح کرد: داشتن مطالعه پیوست اجتماعی ضرورت است زیرا مسئولیت اجتماعی ما را روشن می کند و مادامی که این پیوست نباشد، تکلیف مسئولیت اجتماعی روشن نمی شود.

مشاور عالی کمیسیون مسئولیت های اجتماعی اتاق بازرگانی ایران گفت: پیشنهاد می کنم اطلسی از اقدامات انجام شده در راستای مسئولیت اجتماعی تهیه شود و ببینیم کارهایی که چهار سال قبل انجام دادیم باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه پیوست زیست محیطی و اجتماعیِ صنایع، اضطرار است

تهیه پیوست زیست محیطی و اجتماعیِ صنایع، اضطرار است