مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-10ورزشي

اولین آیین استانی تجلیل از بانوان عرصه تبلیغ در شیراز برگزار شد


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: تکریم و احترام به زنانی که در حال فعالیت های تبلیغی هستند یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید در تمام استان های کشور شاهد اجرای آن باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی مشفقیان؛ رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در نخستین آیین مهرواره استانی راویان باغ بهشت ویژه برنامه تجلیل از بانوان پیشکسوت عرصه تبلیغ که به همت سازمان فرهنگی شهرداری شیراز برگزار شد اظهار کرد: در سومین سالروز فرمان تاریخی مقام معظم رهبری برای ایجاد حلقه های میانی و استفاده حداکثری ظرفیت های مردمی به ویژه جوانان در این مهرواره در خدمت بانوان عرصه تبلیغات هستیم.

معاون شهردار شیراز با بیان اینکه این رویداد فرهنگی برای نخستین بار در سومین حرم اهل بیت برگزار شد، گفت: با هدف تکریم شعائر اهل بیت، این شهر هنوز عزادار زائران حرم و مجاوران شاهچراغ بوده و قلب همه ما به درد امد و امیدواریم که شهدا نیز نظری به محفل ما داشته باشند.

وی افزود: تبلیغ و هدایت در دین مبین اسلام مورد تاکید ویژه قرار دارد و افراد فعال این عرصه در هدایت نسل ها نقش موثری دارند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در این همایش بیان کرد: از جمله علل سفر به استان فارس یادواره راویان باغ بهشت است که مراسمی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین آیین استانی تجلیل از بانوان عرصه تبلیغ در شیراز برگزار شد

اولین آیین استانی تجلیل از بانوان عرصه تبلیغ در شیراز برگزار شد