مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-10اقتصادي

توافق برای استقرار گمرک در مبادی ورودی آبادان و خرمشهر


ناظر گمرکات خوزستان از توافق میان وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان منطقه آزاد اروند برای استقرار گمرک در مبادی ورودی شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.

- بهروز قره بیگی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس توافق انجام شده میان وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان منطقه آزاد اروند قرار است تا گمرک در مبادی ورودی شهرهای آبادان و خرمشهر مستقر شود.

وی افزوود: براین اساس احداث 4 انبار، ایجاد بارانداز، توقفگاه و پارکینگ محصور برای استقرار 100 دستگاه کامیون در هر گیت و تفکیک راه های خروجی با علایم جاده ای در دستور کار قرار گرفته است.

ناظر گمرکات خوزستان گفت: نصب دوربین های حفاظتی، نصب دوربین پلاک خوان در گیت های خروج کامیون، نصب و راه اندازی ایکس ری در مبادی خروجی از دیگر موارد توافقات انجام شده است.

قره بیگی عنوان کرد: برای ایجاد زیرساخت های لازم 4 هزار و 430 میلیارد ریال برآورد هزینه انجام شده و قرار است سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت اقتصاد و دارایی در مدت 18 ماه نسبت به ایجاد زیرساخت های منطقه اقدام کنند.

وی افزود: استقرار گمرک جمهوری اسلامی در مبادی ورودی و خروجی منطقه آزاد اروند یک رویداد مهم برای تحول و رشد اقتصادی در شهرستان های آبادان و خرمشهر است و امیدواریم این اتفاق مهم موجب توسعه در این منطقه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق برای استقرار گمرک در مبادی ورودی آبادان و خرمشهر

توافق برای استقرار گمرک در مبادی ورودی آبادان و خرمشهر