مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 09:402022-11-10سياسي

اهمیت رویداد اردبیل 2023 قابل چشم پوشی نیست


اهمیت رویداد اردبیل 2023 قابل چشم پوشی نیست و نیاز است که کل استان برای برگزاری این رویداد و بهره برداری مطلوب از آن بسیج شوند.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: اهمیت رویداد اردبیل 2023 قابل چشم پوشی نیست و نیاز است که کل استان برای برگزاری این رویداد و بهره برداری مطلوب از آن بسیج شوند.

محمود صفری 18 آبان در دیدار با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: ما در شهرداری اردبیل به اهمیت گردشگری واقف هستیم و هر رویدادی که با محوریت گردشگری در شهر اردبیل برگزار شود با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همکاری می کنیم.

او تأکید کرد: در حوزه تبلیغات شهری و محیطی، شهرداری اردبیل آمادگی دارد از تمام امکانات در جهت مردمی سازی رویداد استفاده کند و همچنین منطقه نمونه گردشگری شورابیل برای برگزاری برنامه های مختلف در رویداد اردبیل 2023 آماده است.

صفری با اشاره به آماده سازی شهر برای رویداد اردبیل 2023 و تلاش برای ساماندهی میوه فروش های وانتی که موجب ایجاد ترافیک و ایجاد اختلال در زیباسازی شهری می شوند، ادامه داد: سرویس های بهداشتی عمومی شهر اردبیل یکی دیگر از نیازهای اساسی برای میزبانی از مسافران است که در این راستا اکثر سرویس ها ساماندهی شده اند و مابقی نیز تا شروع رویداد آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت رویداد اردبیل 2023 قابل چشم پوشی نیست

اهمیت رویداد اردبیل 2023 قابل چشم پوشی نیست