مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-10اجتماعي

مشکلی برای تامین علوفه زمستانی حیات وحش استان زنجان نداریم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: نظر به احتمال بارش برف در استان زنجان علوفه مورد نیاز جهت تعلیف وحوش از قبل تهیه و ذخیره شده است و در زمستان مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

- ایسنا/زنجان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: نظر به احتمال بارش برف در استان زنجان علوفه مورد نیاز جهت تعلیف وحوش از قبل تهیه و ذخیره شده است و در زمستان مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

محمدرضا یافتیان در گفت وگو با ایسنا از ذخیره علوفه موردنیاز وحوش در فصل زمستان و آمادگی کامل این اداره کل خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه استان زنجان از مناطق سردسیر کشور بوده و احتمال بارش های سنگین برف در طول فصل پاییز و زمستان به طور متناوب وجود دارد این اداره کل اقدام به تهیه علوفه و انبار آن در فصل تابستان کرده تا در زمان بارش برف در بین آهوان دشت سهرین، منطقه شکار ممنوع فیله خاصه، قوچ و میش های منطقه حفاظت شده انگوران و کل و بزهای خرمنه سر طارم توزیع کنند.

وی افزود: در دشت سهرین این اداره کل با کاشت گندم، جو و یونجه در اراضی که تحت مالکیت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار دارد بخشی از نیاز علوفه زمستانی حیات وحش را تأمین کرده و مابقی از محل اعتبارات موجود خریداری و ذخیره می شود که در مواقع نیاز توسط محیط بانان در مناطق توزیع می کنند تا وحوش مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تامین علوفه زمستانی حیات وحش استان زنجان نداریم

مشکلی برای تامین علوفه زمستانی حیات وحش استان زنجان نداریم