مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 09:302022-11-10بين الملل

انصارالله: ملت یمن مخالف هرگونه فعالیت آمریکا در این کشور است


جنبش انصارالله یمن سفر سفیر آمریکا در یمن به استان حضرموت واقع در شرق این کشور را محکوم و آن را فعالیت خصمانه ای خواند که امنیت و یکپارچگی یمن را هدف قرار می دهد.

- جنبش انصارالله یمن سفر سفیر آمریکا در یمن به استان حضرموت واقع در شرق این کشور را محکوم و آن را فعالیت خصمانه ای خواند که امنیت و یکپارچگی یمن را هدف قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم، دفتر سیاسی جنبش انصارالله در بیانیه ای گفت: ما به شدت سفر سفیر آمریکا به استان حضرموت را محکوم می کنیم و آن را فعالیت خصمانه ای می دانیم که در چارچوب برنامه هایی است که امنیت، ثبات و وحدت یمن را هدف قرار می دهد.

در این بیانیه آمده است، کشوری مثل آمریکا که برای تجاوز به یمن هزینه و آن را پشتیبانی می کند، نمی تواند حتی یک روز هم به منافع ملت یمن فکر کند.

ملت یمن با هرگونه فعالیت علنی و غیر علنی آمریکا در قبال یمن به شدت مخالف است.

انصارالله یمن، آمریکا را به تسلیم شدن در برابر خواست ملت یمن و حق مشروع آنها برای دستیابی به استقلال به دور از هرگونه قیمومیت و نیز توقف تجاوز، لغو محاصره و توقف مداخلات خارجی فراخواند.

پیشتر همچنین وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن، اظهارات سفیر آمریکا در داخل اراضی اشغالی این کشور را تحریک آشکار احساسات یمنی ها دانست و آنها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: ملت یمن مخالف هرگونه فعالیت آمریکا در این کشور است

انصارالله: ملت یمن مخالف هرگونه فعالیت آمریکا در این کشور است