مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-10سياسي

7 مرکز درمانی در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم تجهیز می شود


نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری تأمین تجهیزات بیمارستان های حوزه انتخابیه گفت: هفت مرکز درمانی در شهرهای بوشهر، - گناوه و دیلم تجهیز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: پیرو بازدیدهای میدانی صورت گرفته از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم و جمع بندی کمبودها و نواقص موجود، فهرستی از تجهیزات مورد نیاز این مراکز تهیه شد و بنده برای تأمین این تجهیزات که ضروری و حیاتی هستند نشستی با معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان داشتم.

وی ادامه داد: پیرو بازدیدهای صورت گرفته از مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر، فهرستی از ضروری ترین تجهیزات و کمبودهای این مرکز تهیه شد که دستگاه های اتوکلاو پلاسما، الکتروشوک، سی تی اسکن انژکتور، مانیتور پرتابل و NST دوقلو از جمله این کمبودها است و برای تهیه آنها به حدود 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم بیان کرد: بیمارستان شهر عالیشهر نیز از جمله مراکز درمانی استان بوشهر است که توسط شرکت عمران عالیشهر ساخته شده و برای راه اندازی نیاز به تجهیزات دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مرکز درمانی در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم تجهیز می شود

7 مرکز درمانی در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم تجهیز می شود