مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 09:002022-11-10سياسي

سدهای معیشتی از محل فروش اموال تکمیل می شود


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل فروش اموال توسط وزارت جهاد کشاورزی، تکمیل سدهای معیشتی و استخرهای آب مورد توجه و دقت نظر قرار می گیرد.

- سید غنی نظری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با تصویب لایحه 2 فوریتی اصلاح بند ط تبصره هشت قانون بودجه، وزارت جهاد کشاورزی از محل فروش اموال امکان تکمیل طرح های نیمه تمام به ویژه سدهای معیشتی را پیدا می کند.

وی تصریح کرد: 30 هزار میلیارد تومان از این ردیف برای وزارت جهاد کشاورزی اختصاص می یابد تا با فروش اموال مازاد امکان تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی و زیربنایی در بخش کشاورزی فراهم آید که سدهای معیشتی از جمله آنها است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به سفر پرخیر و برکت وزیر جهاد کشاورزی به جنوب استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این سفر در کنار تکمیل سدهای معیشتی تا مهرماه سال آینده، قرار شد اصلاح و نوسازی باغات خلخال و کوثر نیز انجام شود که سرشاخه کاری گردو و نوسازی درختان به در گیوی با افزایش تولید تا سه برابر از برنامه ریزی های وزارت جهاد کشاورزی است.

نظری افزود: وزیر جهاد کشاورزی قول مساعد دادند تا بیش از 22 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه باغبانی به ویژه سرشاخه کاری و نوسازی درختان به در گیوی اختصاص دهند و در کنار آن تکمیل سدهای معیشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سدهای معیشتی از محل فروش اموال تکمیل می شود

سدهای معیشتی از محل فروش اموال تکمیل می شود