مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-10اقتصادي

جمع آوری بیش از 16 میلیارد تومان زکات در استان قزوین


رییس اداره زکات کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 16 میلیارد و 793 میلیون تومان زکات در استان قزوین جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام باب اله شهسواری اظهار کرد: زکات دستوری الهی است که تنها جنبه فردی ندارد بلکه علاوه بر عبادت فردی دارای ثمرات و برکات اجتماعی در جامعه است.

وی ادامه داد: جمع آوری زکات در استان قزوین از سال 1384 با 10 میلیون تومان آغاز شده است و امروز با توکل به توفیق الهی، تلاش های انجام شده و همت مودیان زکات شاهد رشد قابل توجهی در جمع آوری زکات هستیم.

رییس اداره زکات کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 16 میلیارد و 793 میلیون تومان زکات در استان قزوین جمع آوری شده است که شامل زکات واجب، مستحبی، زکات فطریه و کفاره است.

وی افزود: از این میزان زکات جمع آوری شده بیش از چهار میلیارد 396 میلیون تومان در شهرستان قزوین، بیش از دو میلیارد و 189 میلیون تومان در شهرستان تاکستان، بیش از پنج میلیارد و 853 میلیون تومان در شهرستان بویین زهرا، بیش از 981 میلیون تومان در شهرستان آوج،  بیش از یک میلیارد و 875 میلیون تومان در شهرستان البرز و بیش از یک میلیارد و 421 میلیون تومان در شهرستان آبیک جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 16 میلیارد تومان زکات در استان قزوین

جمع آوری بیش از 16 میلیارد تومان زکات در استان قزوین