مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 07:102022-11-10بين الملل

ماجرای ورودموشک به ایران باهواپیمای مسافری/چشم قذافی چگونه درآمد؟


امیرعلی آزادی کارگردان مجموعه مستند «پاییز 63» که به جریان راه اندازی صنعت موشکی ایران در سال های جنگ تحمیلی می پردازد، به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.

- امیرعلی آزادی کارگردان مجموعه مستند پاییز 63 که به جریان راه اندازی صنعت موشکی ایران در سال های جنگ تحمیلی می پردازد، به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.

امیرعلی آزادی کارگردان مجموعه مستند پاییز 63 همزمان با پخش آن از تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این مستند که در بخش هایی از آن شاهد اظهارت شهید حسن طهرانی مقدم درباره صنعت موشکی ایران هستیم، توضیح داد: برای این مستند مصاحبه ای مفصل و طولانی از شهید حسن طهرانی مقدم با موضوع پیشرفت های موشکی را در اختیار ما گذاشتند و هر جایی که احساس می کردیم بحث ما را تکمیل می کند، بریده هایی از این مصاحبه آرشیوی را استفاده کردیم.

علاوه بر این صحبت های محسن رفیق دوست و سفیر ایران در لیبی در زمان ورود موشک ها به ایران هم در مستند آرشیوی است، اما باقی مصاحبه به صورت تولیدی بوده است.

با حدود 23 نفر از افراد درگیر در فرآیند راه اندازی تاسیسات موشکی ایران از رده های نظامی گرفته تا خبرنگاران و عکاسان حاضر در فرآیند بازتاب این اتفاق، مصاحبه گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ورودموشک به ایران باهواپیمای مسافری/چشم قذافی چگونه درآمد؟

ماجرای ورودموشک به ایران باهواپیمای مسافری/چشم قذافی چگونه درآمد؟