مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 01:052022-11-09اقتصادي

اول گچ و خاک، بعدا سفیدکاری و کاشی/ خانه ها کم کم نوسازی می شود


رییس بنیاد مسکن درباره این موضوع که وام 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی کفاف تکمیل واحدها را می دهد گفت: مردم خانه های خود را به مرحله ی گچ و خاک می رسانند و زندگی می کنند؛ - رییس بنیاد مسکن درباره این موضوع که وام 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی کفاف تکمیل واحدها را می دهد گفت: مردم خانه های خود را به مرحله ی گچ و خاک می رسانند و زندگی می کنند؛ کاشی کاری و گچ کاری می ماند برای سال بعد؛ این خیلی بهتر از واحد غیرمقاوم است.

اکبر نیکزاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن که مسئولیت آن بر عهده بنیاد مسکن قرار دارد 130 هزار واحد مسکن شهری و 190 هزار مسکن روستایی در دست ساخت است.

در بحث مسکن روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر یک مقدار پرداخت تسهیلات به دست انداز خورده بود که با عنایت رییس جمهور و دولت محترم، موانع برداشته شده است.

وی افزود: پرداخت وام 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود 5 درصد به صورت بازپرداخت 20 ساله با سفته زنجیره ای سه نفره برای شهرهای زیر 25 هزار نفر و روستاها نهایی شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: در شهرها هم 103 هزار مسکن شهری داریم که حتی یک واحد متوقف نشده و پیشرفت آنها در شهرهای مختلف، متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اول گچ و خاک، بعدا سفیدکاری و کاشی/ خانه ها کم کم نوسازی می شود

اول گچ و خاک، بعدا سفیدکاری و کاشی/ خانه ها کم کم نوسازی می شود