مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 23:352022-11-09اقتصادي

آیین نامه جدید سرمایه گذاری در کشور در حال تدوین است


مدیرکل امور شهرداری ها و دهیاری های استانداری هرمزگان گفت: آیین نامه ای جدیدی در بحث سرمایه گذاری در کشور در حال تدوین است که نظرات سرمایه گذاران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، صفر صادقی پور مدیرکل امور شهرداری ها و دهیاری های استانداری هرمزگان امشب در نشست تخصصی شناسایی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری ها و جذب سرمایه گذاران، اظهار داشت :  هزینه های جاری  شهرداری ها بسیار گران و سر سام آور  شده که سبب سختی و چالشی  اداره کردن شهرهای شده است.

وی افزود: شهرداری ها به عنوان یک نهاد عمومی و غیردولتی که مردم از بدو تولد با این سیستم سر و کار دارند و این ویژگی نمایانگر ارتباط مردم با این نهاد است، در معرض انتظارات بسیاری قرار دارند.

به گفته مدیرکل امور شهرداری ها و دهیاری های استانداری هرمزگان، شهرداری ها باید به سمت درآمدهای پایدار غیر دولتی سوق پیدا کنند و با منابع پایدار درآمدی از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه ها رضایت مندی مردمی ایجاد شود.

صفر صادقی پور ادامه داد: قطعا امروز شهرداری ها نمی توانند بدون ظرفیت استفاده سرمایه گذار پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به ظرفیت های نوار ساحلی و پتانسیل های  آن اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم بهترین بهره برداری را از خط نوار ساحلی انجام و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه جدید سرمایه گذاری در کشور در حال تدوین است

آیین نامه جدید سرمایه گذاری در کشور در حال تدوین است