مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 22:202022-11-09حوادث

دستگیری سرپرست اسبق یکی از ادارات بوکان به اتهام اخذ رشوه


متهم بازداشت شده در تحقیقات مقدماتی نسبت به اخذ رشوه به مبلغ پنج هزار دلار و 660 میلیون ریال اقرار کرد که با صدور قرار تامین به زندان معرفی و درحال حاضر به منظور تکمیل تحقیقات در بازداشتگاه بسر می برد.

- متهم بازداشت شده در تحقیقات مقدماتی نسبت به اخذ رشوه به مبلغ پنج هزار دلار و 660 میلیون ریال اقرار کرد که با صدور قرار تامین به زندان معرفی و درحال حاضر به منظور تکمیل تحقیقات در بازداشتگاه بسر می برد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: سرپرست اسبق یکی از ادارات شهرستان بوکان به اتهام اخذ رشوه پنج هزار دلار و 660 میلیون ریال دستگیر و به جرم خود اقرار کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ناصر عتباتی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اخذ رشوه توسط سرپرست سابق یکی از ادارات در بوکان، موضوع در دستور کار دادستانی این شهرستان قرار گرفته و با صدور دستورات لازم خواستار تحقیق پیرامون موضوع گردید.

  وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فرد مذکور اقدام به اخذ رشوه در سطح شهرستان کرده بود که با وصول گزارش، برای نامبرده پرونده قضایی تشکیل و به بازپرسی ارجاع داده شد.

  رییس کل دادگستری استان ادامه داد: متهم بازداشت شده در تحقیقات مقدماتی نسبت به اخذ رشوه به مبلغ پنج هزار دلار و 660 میلیون ریال اقرار کرد که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرپرست اسبق یکی از ادارات بوکان به اتهام اخذ رشوه

دستگیری سرپرست اسبق یکی از ادارات بوکان به اتهام اخذ رشوه