مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 21:102022-11-09حوادث

کشف گنج مادر با اسلحه دست ساز


شصتمین مرحله طرح رعد پلیس پیشگیری تهران با دستگیری 14 باند که هر کدام کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارند اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه این طرح گفت: طی شبانه روز گذشته با تلاش بی وقفه کلانتری های تهران، 604 سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر، خفت گیر و موبایل قاپ دستگیر شدند و 14 باند سرقت نیز در این مرحله از طرح رعد شناسایی و منهدم و همچنین 13 قبضه سلاح جنگی و شکاری نیز کشف شد.

سردار حسین رحیمی با بیان اینکه در این طرح به 907 پرونده رسیدگی شده است، ادامه داد: 238 خودرو و موتورسیکلت سرقتی در مخفیگاه سارقان کشف شده است.

2 هزار و 90 فقره اموال سرقتی نیز در این مرحله از طرح کشف شد که ارزش این اموال بالغ بر 29 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

رحیمی با اشاره به وضعیت دستگیری سارقان در این مرحله از طرح رعد اظهار داشت: 20 درصد از سارقان که در این مرحله از طرح رعد دستگیر شده اند، سارقان اماکن خصوصی و دولتی، 19 درصد سارقان معابر، 26 درصد سارقان قطعات و لوازم و تجهیزات وسایل نقلیه، 7 درصد قاپ زنان و موبایل قاپان، 14 درصد سارقان آپارتمان و ویلا و 24 درصد جیب بر و سارق مغازه بودند.

رییس پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه 11 هزار قرص متادون غیرمجاز از سارقان کشف شده است، گفت: 45 درصد از سارقانی که در این مرحله از طرح رعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گنج مادر با اسلحه دست ساز

کشف گنج مادر با اسلحه دست ساز