مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 20:552022-11-09ورزشي

جایگاه های سوخت و شناور ها در خوزستان ساماندهی شود/وجود 3800 شناور بی هویت


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بر ساماندهی جایگاه های سوخت در سواحل و شناورهای بی هویت در سواحل استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر ماهشهر،جلسه کمیته ساماندهی سواحل به ریاست محمد خانچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در بندر امام خمینی با حضور فرمانداران شهر های ساحلی،مدیران کل شیلات و بنادر و دریانوردی استان و جمعی از مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

خانچی با اشاره به اینکه 900 هزار نفر از مردم خوزستان در شهر های ساحلی زندگی می کنند و سواحل یکی از فرصت های مهم اقتصادی محسوب می شوند، گفت: این مکان ها با مدیریت درست، منشا برکات فراوانی در حوزه های مختلف همچون اقتصاد و گردشگری خواهد شد.

وی با اشاره به نقش سواحل در جذب توریست، افزود: سهم خوزستان در جذب توریست و تور های تفریحی حدود صفر است و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با کمک اداره بنادر باید نسبت به توسعه گردشگری دریایی جدیت لازم را بکار گیرند.

خانچی ادامه داد: سازمان ورزش و جوانان هم می تواند در توسعه ورزش های دریایی در سواحل با هماهنگی دستگاه های مرتبط کمر همت ببندد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در ادامه با اشاره به وجود 3 هزار و 800 شناور بی هویت، تسریع در ساماندهی شناور ها را یکی از الزام های مهم مدیریت بنادر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه های سوخت و شناور ها در خوزستان ساماندهی شود/وجود 3800 شناور بی هویت

جایگاه های سوخت و شناور ها در خوزستان ساماندهی شود/وجود 3800 شناور بی هویت