مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 20:352022-11-09اقتصادي

220 واحد مسکن تا پایان سال تحویل می شود


تا پایان سال در مرکز استان اردبیل بیش از 220 واحد مسکن تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر چهارشنبه در جریان بازدید از طرح های عمرانی و زیربنایی اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح جهش تولید مسکن در همه شهرستان ها ساخت واحدهای مسکونی برای متقاضیان مسکن شروع شده و در اردبیل نیز با مشخص شدن زمین، عملیات اجرایی آغاز می شود.

وی از تکمیل 70 واحد مسکن در سایت کارگران و 150 واحد مسکن در سایت داروپخش اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این 2 پروژه تا آخر امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می شود تا امکان سکونت در این واحدها فراهم آید.

استاندار اردبیل گفت: تمام تلاش دولت سیزدهم بر این است تا واحدهای مسکونی در حال احداث به سرعت و با کیفیت تکمیل و تحویل متقاضیان شود تا دغدغه خانواده ها از بابت تأمین سرپناه رفع شود.

عاملی در بازدید از عملیات احداث تالار شهر اردبیل نیز افزود: این پروژه بعد از سال ها بلاتکلیفی در مرحله آجرچینی و محوطه سازی است و سعی ما بر این است تا از محل ماده 56 اعتبارات ملی برای این پروژه تأمین کنیم تا هر چه سریعتر تالار شهر اردبیل به سرانجام برسد.

وی ضرورت تکمیل این پروژه را برای ارائه خدمات به اهالی فرهنگ و هنر یادآور شد و خاطرنشان کرد: در کنار کارهای سخت افزاری باید تجهیزات و امکانات مورد نیاز تالار شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 واحد مسکن تا پایان سال تحویل می شود

220 واحد مسکن تا پایان سال تحویل می شود