مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 20:302022-11-09سياسي

نیشابور 260 حافظ قرآن کریم دارد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور با اشاره به فعالیت 4 موسسه قرآنی و 13 خانه قرآن در این شهرستان گفت: در حال حاضر نیشابور 260 حافظ قرآن کریم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، حجت الاسلام مجید سماواتی عصر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغات ما در حوزه قرآن و عترت است، اظهار کرد: در حال حاضر 4 موسسه قرآنی و 13 خانه قرآن در حوزه فعالیت های قرآنی و آموزش های تخصصی قرآن فعالیت دارند.

رییس ابراز کرد: هدف از این اقدام شناسایی بانوان قرآنی و در مرحله بعد آموزش و تدبر بانوان است، به طوری که هم اکنون 200 نفر تحت پوشش قرار دارند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور با اذعان به اینکه در خصوص راه اندازی خانه قرآن در سطح روستاها محدودیتی نداریم، خاطر نشان کرد: نگاه مردم نیشابور قرآنی است و تاسیس مدرسه شبانه روزی رایگان حفظ قرآن کریم با 50 نفر که در مدت یکسال حافظ کل قرآن می شوند توسط اداره اوقاف نیشابور گام بسیار موثری در این راستا است.

وی با اشاره به فعالیت 11 کانون فرهنگی در نیشابور ابراز کرد: از مجموع 400 روستای نیشابور، تنها در سطح 80 روستای بالای 200 خانوار 120 طلبه فعال داریم.

حجت الاسلام سماواتی با بیان اینکه امروز در جنگ نرم قرار داریم، لذا باید فضای مجازی را هم قبول کنیم، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیشابور 260 حافظ قرآن کریم دارد

نیشابور 260 حافظ قرآن کریم دارد