مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 19:502022-11-09بين الملل

آمریکا خطاب به لبنان: دریافت کمک سوختی از ایران ممنوع


روزنامه «الاخبار» نوشته آمریکا به لبنان ابلاغ کرده کمک سوختی ایران به این کشور، مشمول تحریم های واشنگتن علیه تهران است و به بیروت مجوز دریافت سوخت از ایران را نمی دهد.

- روزنامه الاخبار نوشته آمریکا به لبنان ابلاغ کرده کمک سوختی ایران به این کشور، مشمول تحریم های واشنگتن علیه تهران است و به بیروت مجوز دریافت سوخت از ایران را نمی دهد.

یک روزنامه لبنانی با انتشار گزارشی نوشت که دولت آمریکا به دولت لبنان ابلاغ کرده است که کمک سوختی ایران به این کشور، مشمول تحریم های تحمیلی واشنگتن علیه تهران است و به بیروت مجوز دریافت سوخت از ایران حتی رایگان را نمی دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آن چه که دو روز پیش باربارا لیف معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک درباره لبنان بر زبان آورد و گفت که لبنانی ها مجبور به تحمل درد بیشتری خواهند شد ، خیلی زود نشان داده شد و واشنگتن به نجیب میقاتی، نخست وزیر ابلاغ کرد که دولتش حق پذیرش سوخت از ایران را در چارچوب تحریم های آمریکا، ندارد.

  این امری بود که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، پیشتر در مصاحبه با شبکه المیادین این موضوع را پیش بینی کرده و گفته بود: درباره نفت، مشکل از ما نیست، بلکه دولت لبنان مشکل اصلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خطاب به لبنان: دریافت کمک سوختی از ایران ممنوع

آمریکا خطاب به لبنان: دریافت کمک سوختی از ایران ممنوع