مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 19:452022-11-09اقتصادي

اصرار رییس آژانس بین المللی انرژی برای بازنگری در تصمیم کاهش تولید اوپک پلاس


رییس آژانس بین المللی انرژی باز هم تصمیم اوپک پلاس را غیرمفید دانست و گفت، اوپک پلاس احتمالا باید در مورد تصمیم خود برای کاهش تولید 2 میلیون بشکه در روز از ماه نوامبر بازنگری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس، فاتح بیرول، رییس آژانس بین المللی انرژی به بلومبرگ گفت، با توجه به افزایش بیشتر نرخ تورم و بدتر شدن چشم انداز اقتصادی کشورها در حال توسعه واردکننده نفت، اوپک پلاس احتمالا باید در مورد تصمیم خود برای کاهش تولید 2 میلیون بشکه در روز از ماه نوامبر بازنگری کند.

بیرول در حاشیه اجلاس آب و هوایی مصر گفت: تصمیم اخیر اوپک پلاس برای کاهش تولید به میزان 2 میلیون بشکه در روز قطعا مفید نیست.

آژانس بین المللی انرژی در گزارش بازار نفت ماه اکتبر خود اعلام کرد، این کاهش تولید، خطرهای امنیت انرژی در سراسر جهان را افزایش می دهد و می تواند به افزایش قیمت نفت منجر شود که می تواند نقطه عطفی برای رکود جهانی باشد.

این گزارش، تصمیم اوپک پلاس را یکی از عوامل بر هم زننده بازار توصیف کرد.

این نهاد بین المللی در گزارش خود آورده است: درحالی که جهان در حال دست و پنجه نرم کردن برای عبور از بدترین بحران انرژی جهان در تاریخ است، عوامل برهم زننده بازار در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار رییس آژانس بین المللی انرژی برای بازنگری در تصمیم کاهش تولید اوپک پلاس

اصرار رییس آژانس بین المللی انرژی برای بازنگری در تصمیم کاهش تولید اوپک پلاس