مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 18:352022-11-09سياسي

واکنش مشاور رییس مجلس به صحبت های وزیر اقتصاد


مشاور رییس مجلس شورای اسلامی به صحبت های امروز وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان عسکری در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: متعجبم از آقای ⁧خاندوزی⁩ که خود در مسند نمایندگی برای تقویت توان نظارتی مجلس تلاش میکرد ولی حالا که خود باید در خصوص وضعیت اقتصادی کشور و هزینه کرد بودجه و اشتغال و تورم و نقدینگی پاسخگو باشد و اجرای قانون را از سازمان برنامه مطالبه کند، ⁧مجلس⁩ را تماشاچی و بی عمل می خواهد.

امروز احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دغدغه رییس مجلس در زمینه تسهیلات اشتغالزایی را درک می کنم، اما بیش از یک سال است آقایانی که اهل خستگی و رودربایستی بودند، رفته اند.

من از موضع گیری آقای رییس مجلس هم تعجب کردم چون دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی رسماً اعلام کرده در حالی که تا سال 99 عملکرد تسهیلات تبصره 18 قریب 10 درصد بوده ما در یک سال گذشته 102 درصد عملکرد تسهیلات تبصره 18 داشته ایم.

وی افزود: یعنی از مبلغ 18 هزار میلیارد تومان که مجموعه بودجه ای است که به تسهیلات اشتغالزایی اختصاص یافته، به دلیل اهرم کردن با منابع بانکی، 46 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده و در مرحله نهایی قرار دارد که این در تاریخ عملکرد تسهیلات اشتغالزایی بی سابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مشاور رییس مجلس به صحبت های وزیر اقتصاد

واکنش مشاور رییس مجلس به صحبت های وزیر اقتصاد