مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 18:202022-11-09سياسي

500 دستگاه آمبولانس کمک دار برای کشور خریداری شود


500 دستگاه آمبولانس کمک دار باید در شرایط ویژه برای کشور خریداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر میعادفر بعد از ظهر چهارشنبه در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در جلسه سران قوا تصمیماتی در این زمینه گرفته و تأمین یک هزار دستگاه آمبولانس مصوب شد.

وی ابراز داشت: در شرف برگزاری مناقصه برای 500 دستگاه هستیم و برای سال آینده نیز پیگیری خوبی برای تأمین اعتبار برای خرید آمبولانس با سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شده است.

رییس اورژانس کشور با بیان اینکه ناوگان اورژانس کشور فرسوده بوده و از چهار سال قبل تاکنون نوسازی نشده است، گفت: از مشکلات اقلیم های مختلف کشور، تأمین آمبولانس هایی است که در هوا و راه های مناطق کوهستانی بتوانند خدمات انجام دهند.

میعاد فر تاکید کرد: حوزه بهداشت و درمان بسیار حیاتی و مهم است و شیوع ویروس کرونا چه مشکلاتی را برای دنیا ایجاد کرد که کشور ما هم از آن مستثنا نبود.

وی افزود: وزارت بهداشت در حوزه پدافند غیرعامل پیشگام بوده و دانشگاه های علوم پزشکی نیز به عنوان بخشی از مجموعه بزرگ کشوری از پازل های این است.

رییس اورژانس کشور بیان داشت: چند ماه گذشته حوادث مختلفی در کشور اتفاق افتاد و خوشبختانه از همه اینها عبور کردیم و با کمترین مشکل به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 دستگاه آمبولانس کمک دار برای کشور خریداری شود

500 دستگاه آمبولانس کمک دار برای کشور خریداری شود