مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 18:202022-11-09سياسي

رضایی: بیانیه مجلس دردفاع از جان و مال و ناموس مردم نوشته شده است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بیانیه اخیر مجلس در دفاع از جان و مال و ناموس مردم نوشته شده و خواستار برخورد با کسانی شده که با اسلحه به مردم حمله کرده اند.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بیانیه اخیر مجلس در دفاع از جان و مال و ناموس مردم نوشته شده و خواستار برخورد با کسانی شده که با اسلحه به مردم حمله کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رضایی در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به انتقادات به بیانیه اخیر مجلس نوشت: حساب معترضان از اغتشاشگران جداست، آنکه به شیوه مدیریت و مدیران و عملکردها اعتراض دارد، معترض است اما آنکه اموال مردم را آتش می زند، معترض نیست، اغتشاشگر است.

‏بیانیه مجلس دردفاع از جان و مال و ناموس مردم نوشته شده و خواستار برخورد با کسانی شده که با اسلحه به مردم حمله کرده اند.

در جلسه علنی یکشنبه 15 آبان مجلس، بیانیه ای با امضای 227 نماینده قرائت شد که در بخشی از آن آمده بود : ما نمایندگان این ملت از تمامی مسئولین کشور از جمله قوه قضاییه می خواهیم که هر چه سریع تر با محاربین که مانند داعش با سلاح های سرد و گرم به جان و مال مردم تعرض کرده اند، برخورد عبرت آموز کرده و حکم الهی را نسبت به محاربین در هر لباس و صنفی و نیز دستور حیات بخش قصاص را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: بیانیه مجلس دردفاع از جان و مال و ناموس مردم نوشته شده است

رضایی: بیانیه مجلس دردفاع از جان و مال و ناموس مردم نوشته شده است