مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 17:552022-11-09اقتصادي

بازرس کل کردستان: اراضی مازاد ادارات در خدمت نهضت ملی قرار می گیرد


زمین های مازاد ادارات را احصا خواهیم کرد و باید برای تحقق اهداف مسکن ملی، در اختیار راه و شهرسازی قرار گیرد چرا که این یک تکلیف قانونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عیسی هواسی عصر امروز در شورای مسکن استان کردستان اظهار کرد: یکی از سیاست هایی که در بازرسی استان دنبال می کنیم کمک به مسئولان در راستای تصمیم گیری و تصمیم سازی در مسائل کلان است و یکی از این موضوعات مهم کمک به اجرای نهضت مسکن ملی است.

وی عنوان کرد: از آنجایی که در 8 سال گذشته در حوزه مسکن اقدام چشم گیری انجام نشده است، در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن با هدف کمک به اقشار محروم و کم درآمد کمک خواهیم کرد.

هواسی تصریح کرد: قانون جوانی جمعیت و تاثیر مسکن در افزایش نرخ ازدواج، توجه به این حوزه را دوچندان کرده است.

وی گفت: قیمت مسکن و زمین به دلایل مختلف دارای حباب است و این شرایط کار را سخت می کند لذا باید از تمام ظرفیت ها برای اجرای مسکن ملی بهره گرفت.

مدیرکل بازرسی کردستان افزود: زمین های مازاد ادارات را احصا خواهیم کرد و باید برای تحقق اهداف مسکن ملی، در اختیار راه و شهرسازی قرار گیرد چرا که این یک تکلیف قانونی است.

هواسی اضافه کرد: اگر ادارات حاضر به همراهی و همکاری نباشند اراضی به اسم راه و شهرسازی سند می خورد و در اختیار مسکن ملی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرس کل کردستان: اراضی مازاد ادارات در خدمت نهضت ملی قرار می گیرد

بازرس کل کردستان: اراضی مازاد ادارات در خدمت نهضت ملی قرار می گیرد