مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 17:352022-11-09ورزشي

تبریک! مردم فوتبال زده شدند


به خودی خود بازی های لیگ برتر آن قدر سرد و بی روح بود که کمتر کسی دیگر دغدغه فوتبال داشت و عدم برگزاری بازی ها با حضور تماشاگران و تغییرات مداوم در تقویم، - به این اپیدمی فوتبال زدگی کمک شایانی کرد.

حالا هم که پس از برگزاری یک تورنمنت یک ماهه پر از فوتبال مثل جام جهانی، سازمان لیگ از سردی هوا هم برای یخ برگزار کردن بازی ها پیشی گرفته و قرار است مهم ترین رقابت باشگاهی در فوتبال ایران به بدترین شکل ممکن برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: سازمان لیگ یک بار دیگر هنر برنامه ریزی در راستای فوتبال زدگی را به رخ فوتبال دوستان کشید.

با اعلام رسمی این نهاد، قرار است داربی پایتخت روز سه شنبه 29 آذرماه برگزار شود؛ دیداری که پیش از این قرار بود قبل از جام جهانی برگزار شود و ناگهان زمان انجامش به بعد از این رقابت ها موکول شد.

حالا اما مشخص شده که استقلال و پرسپولیس باید یکی از حساس ترین بازی های فصل شان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر را ساعت 17:30 وسط هفته برگزار کنند! سهیل مهدی، مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ، درباره چرایی این تصمیم گفت: بعد از آن تاریخی که برای داربی انتخاب کردیم، ایام شهادت وجود دارد و ما نمی توانستیم در تاریخ دیگری بازی را برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک! مردم فوتبال زده شدند

تبریک! مردم فوتبال زده شدند