مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-09بين الملل

ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی حضور پیدا کرد


چهل ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی با حضور 134 ناشر از کشورهای ایران، مالزی، چین، کره، تایلند، برونیی، آمریکا از امروز چهارشنبه 18 آبان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، چهل و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی با شعار توانمندسازی افراد خلاق با روش های خلاقانه به صورت فیزیکی و مجازی با حضور 134 ناشر از کشورهای ایران، مالزی، چین، کره، تایلند، برونیی، آمریکا و … از امروز چهارشنبه هجدهم آبان کار خود را با برگزاری برنامه های تخصصی و آموزشی آغاز کرده و به مدت پنج روز تا بیست ودوم آبان ماه در مرکز نمایشگاهی جاکارتا ادامه دارد.

خانه کتاب و ادبیات ایران برای نخستین بار و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اندونزی به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان در غرفه ای به مساحت 18 مترمربع به عرضه و معرفی بیش از 400 عنوان کتاب شاخص در حوزه های کودک و نوجوان با رویکرد مفاهیم اخلاقی و قصص قرآن کریم، اخلاق اسلامی، تقریب مذاهب، ادبیات کلاسیک و معاصر، ایرانشناسی و هنر می پردازد.

معرفی صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران، طرح حمایتی گرنت، جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و معرفی آثار شاخص ادبی در حوزه های مختلف از جمله فعالیت های خانه کتاب و ادبیات ایران در این دوره از نمایشگاه کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی حضور پیدا کرد

ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی حضور پیدا کرد