مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 17:102022-11-09سياسي

با کمک استانداری فارس، حمایت از فعالیت های قرآنی تنوع داشته باشد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تأکید بر اینکه حمایت از فعالیت های قرآنی باید تنوع داشته باشد، اظهار کرد: شاید استانداری بتواند در این زمینه کمک های خوبی به مجموعه های قرآنی ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس جسته و گریخته وجود داشته است اما اگر بتوانیم این کار را قاعده مند دنبال کنیم و کاستی های نظام آموزشی را جبران کنیم، مناسب است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه وضع آموزش قرآن در کشورمان خوب نیست، اجرای طرح آموزش قرآن ضمن خدمت به کارکنان را اقدام مناسبی دانست که مکملی برای آموزش های ضمن خدمت است و افزود: موافق اجرای این طرح در دستگاه های کل کشور هستم و این را از طریق وزارتخانه های متبوع دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی اظهار کرد: به صورت کلی اصل وجود هیئت اندیشه ورز قرآنی، مسئله هوشمندانه و مهمی است که در آن از ظرفیت بانوان استفاده می شود.

در مکتب امام(ره) که شاید عصاره اسلام ناب است که به ما رسیده است، نقش بانوان بسیار جدی تر است.

از بانوان فرهیخته و اندیشه ورزی که در حوزه قرآن مشغول به فعالیت هستند، انتظار می رود برای بهره مندی بیشتر جامعه بانوان و دختران از قرآن فکر مضاعف کنند و این کار یکی از ضروریات امروز جامعه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمک استانداری فارس، حمایت از فعالیت های قرآنی تنوع داشته باشد

با کمک استانداری فارس، حمایت از فعالیت های قرآنی تنوع داشته باشد