مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-09سياسي

آشوب های اخیر کشور حکایت از پشت صحنه ای دارد


آشوب های اخیر در کشور حکایت از پشت صحنه ای دارد، شرایط دشمن را به این نتیجه رساند که یا باید تلاش کنند یا مرگ خودشان را نظاره کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران ظهر امروز چهارشنبه 18 آبان 1401 در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد.

حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در ابتدای این مراسم اظهار کرد: حسب اینکه آقای زاکانی درگیر مسائل زیادی هستند خودشان اعلام کردند که از این سمت کناره گیری کنند و پیشنهاد جایگزینی آقای ابراهیمی را دادند؛ البته سایه ایشان همچنان بر سر ما و بسیج خواهد بود و در خدمتشان خواهیم بود.

علیرضا زاکانی مسئول سابق بسیج دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهردار پایتخت در این مراسم از همه کسانی که با کمک آنها گام هایی در این عرصه و مسئولیت برداشته است، تشکر کرد و گفت: امیدواریم بسیج پررونق تر از هر روزی پرچم داری این راه را داشته باشد؛ جوهره تفکر و فرهنگ بسیج اخلاص است و بالطبع دانشگاه شرایط ویژه ای دارد که تفکر بسیج در آن می تواند خیرات ویژه ای را برای انقلاب و کشور داشته باشد.

وی افزود: دشمنان انقلاب 43 سال است نتوانستند در برابر انقلاب کاری کنند و مواجهه آنها با انقلاب هر بار برایشان سرافکندگی داشته و امروز در شرایط ضعف به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشوب های اخیر کشور حکایت از پشت صحنه ای دارد

آشوب های اخیر کشور حکایت از پشت صحنه ای دارد