مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-09سياسي

دانشگاه تهران میزبان روسای دانشگاه های بزرگ پاکستان می شود


رییس دانشگاه تهران با تاکید بر ضرورت همکاری دانشگاه تهران با دانشگاه های بزرگ پاکستان از طریق بنیاد علمی اکو، گفت: دانشگاه تهران میزبان روسای دانشگاه های بزرگ پاکستان می شود.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی پاکستان در تهران که در محل سالن شورای دانشگاه تهران برگزار شد، با ابراز علاقمندی نسبت به گسترش ارتباط علمی ایران و پاکستان، گفت: سطح روابط علمی موجود بین دو کشور، برازنده سطح رابطه دو ملت نیست.

این در حالی است که سیاست کلان جمهوری اسلامی ایران بر گسترش روابط علمی و فرهنگی با کشورهای دوست مانند پاکستان تاکید دارد.

رییس دانشگاه تهران افزود: در راستای سیاست کلان جمهوری اسلامی ایران و همچنین با توجه به دانشمندان برجسته ای که در دانشگاه های پاکستان فعال هستند، عمیقا بر توسعه روابط علمی ایران و پاکستان تاکید دارم.

به همین منظور به تازگی در نشست مشترک با رییس بنیاد علمی اکو که مقر آن در پاکستان قرار دارد، گفت وگوهایی برای توسعه روابط بین دانشگاه های ایران و پاکستان از طریق این بنیاد علمی صورت گرفت و مقرر شد این بنیاد مذاکراتی را با دانشگاه های پاکستانی آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران میزبان روسای دانشگاه های بزرگ پاکستان می شود

دانشگاه تهران میزبان روسای دانشگاه های بزرگ پاکستان می شود