مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-09سياسي

فردا آخرین مهلت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی


وزارت راه و شهرسازی با اعلام نتایج آزمون های تستی شهریور سال جاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانها و معماران تجربی از شرکت کنندگان خواست تا در صورت مشاهده تناقض در نتایج آزمون، - موارد را تا تاریخ 19 آبان اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای ضمن اعلام نتایج آزمون های تستی شهریور سال جاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانها و معماران تجربی از شرکت کنندگان خواست تا در صورت مشاهده تناقض در نتایج آزمون، موارد را تا تاریخ 19 آبان اعلام کنند.

در اطلاعیه این دفتر آمده است: بدینوسیله به اطلاع می رساند، نتایج مجموعه آزمون های تستی شهریورماه 1401 استخراج شده و شرکت کنندگان در این دوره از آزمون ها می توانند از ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 16 آبان با مراجعه به سامانه آزمون ها به آدرس الکترونیکی in.

ir و پس از مطالعه دستورالعمل اجرایی اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است نتایج آزمون های موصوف پس از بررسی کامل تمامی اعتراضات واصله از سوی شرکت کنندگان و کنترل های مکرر از سوی کمیته های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آنها در کلید سوالات به دست آمده قطعی است، چنانچه داوطلبی پس از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا آخرین مهلت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی

فردا آخرین مهلت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی