مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:252022-11-09اقتصادي

اختصاص 24 میلیارد اعتبار برای تکمیل پروژه های در حال ساخت آموزش و پرورش نهاوند


معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان از اختصاص 24 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های در حال احداث آموزش وپرورش نهاوند خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون فنی اداره کل نوسازی مدارس استان همدان از اختصاص 24 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های در حال احداث آموزش وپرورش نهاوند خبر داد.

جامه بزرگ چهارشنبه 18 آبان ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند، اظهار کرد: امسال 21میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و سه میلیاردو 400 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای پروژه های نیمه کاره آموزش وپرورش نهاوند اختصاص داده شده است و با توجه به این اعتبارات می توان گفت امسال همه پروژه های نیمه کاره آموزش وپرورش نهاوند تکمیل شده و به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: مدرسه شش کلاسه روستای سهران با یک میلیارد اعتبار، مدرسه هفت کلاسه جهان آباد با 1.

5 میلیارد اعتبار، مدرسه 9 کلاسه روستای وراینه با یک میلیارد اعتبار، مدرسه روستای قشلاق دهفول با 600 میلیون اعتبار و مدرسه دو کلاسه سیاه دره با 700 میلیون اعتبار از جمله پروژه هایی هستند که تا 22 بهمن امسال به بهره برداری خواهند رسید.

جامه بزرگ اضافه کرد: همچنین برای پروژه آموزشگاه شهید محلاتی نیز مبلغ هفت میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار تامین شده است که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 24 میلیارد اعتبار برای تکمیل پروژه های در حال ساخت آموزش و پرورش نهاوند

اختصاص 24 میلیارد اعتبار برای تکمیل پروژه های در حال ساخت آموزش و پرورش نهاوند