مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-09اقتصادي

تأمین آب در اولویت کار واحدهای تولیدی قرار گیرد


بیرجند _معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به کمبود آب، سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری برای ایجاد واحدهای تولیدی، ورزشی و گردشگری را دارند تأمین آب را در اولویت قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علیرضا عباس زاده عصر امروز چهارشنبه در قرارگاه پشتیبانی و مانع زدایی استان بیان داشت: سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در نقاط مختلف استان برای ایجاد واحدهای تولیدی، دامپروری و گاوداری، ورزشی و گردشگری و…را دارند، قبل از انجام هر کاری ابتدا برای تأمین آب مورد نیاز واحد خود اقدام کنند.

به گفته وی هرچه می گذرد مشکل تأمین آب در استان بیشتر می شود بنابراین سرمایه گذاران با همکاری دستگاه های مربوط برای تأمین آب واحد خود به توافق رسیدند، اقدامات لازم برای ایجاد واحد مورد نظر را انجام دهند تا در زمان بهره برداری با مشکل تأمین آب مواجه نشوند.

وی با بیان این که برای رفع مشکلات موجود در واحدهای تولیدی، کمک های لازم را انجام می دهیم، افزود: به عنوان دولت وظیفه داریم زیرساخت های مورد نیاز برای سرمایه گذاری در استان را فراهم کنیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که حقوق دولتی در هر شرایطی توسط سرمایه گذاران باید پرداخت شود، اظهار کرد: هفته دولت امسال پایان گاز رسانی به همه روستاهای استان را اعلام کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین آب در اولویت کار واحدهای تولیدی قرار گیرد

تأمین آب در اولویت کار واحدهای تولیدی قرار گیرد