مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-09اقتصادي

بزرگراه و آزادراه اردبیل پایین تر از میانگین کشوری است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: استان اردبیل از لحاظ بزرگراه و آزادراه پایین تر از میانگین کشوری قرار دارد که ضروری است در توسعه چهار خطه ها اقدامات مؤثری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب حیدری ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه های در حال احداث راه و شهرسازی با بیان اینکه بزرگراه و آزادراه اردبیل پایین تر از میانگین کشوری است، اظهار کرد: برای توسعه بزرگراه های استان 27 هزار میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز است که باید در این زمینه تسریع در اجرای پروژه ها را مبنای کار قرار داده و در اتمام این پروژه ها گام های اساسی و هدفمند برداریم که این موضوع به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است.

وی بیان کرد: با توجه به اقدامات استان اردبیل به کارگاه بزرگ راه و توسعه بزرگراه تبدیل شده است که در صورت تزریق به موقع منابع مالی پروژه ها از شتاب بیشتری برخوردار می شوند و همه کارگاه های حوزه عمرانی راه با تلاش و قوت تمام در محورهای استان اردبیل به کار خود ادامه می دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه هیچ پروژه ای در حوزه عمرانی راه در محورهای این استان متوقف نیست، ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان با در نظر گرفتن عدالت توزیع اعتبارات سعی دارد تا همه بزرگراه ها و محورهای اصلی در حال اجرا را تکمیل و آماده بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه و آزادراه اردبیل پایین تر از میانگین کشوری است

بزرگراه و آزادراه اردبیل پایین تر از میانگین کشوری است