مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-09اقتصادي

برپایی بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی صنعت سنگ در اصفهان


هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان و در سایت نمایشگاه بین المللی این شهر برگزار می شود.

- این نمایشگاه در فضایی بیش از 24 هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

از این فضا 16 هزار متر مربع به صورت سرپوشیده و 8 هزار متر مربع از این نمایشگاه به دلیل استقرار کوپ های سنگ در اندازه های مختلف و تجهیزات مرتبط با صنعت سنگ و ماشین آلات در فضای باز نمایشگاه اصفهان جانمایی شده است.

نمایشگاه صنعت سنگ اصفهان با مشارکت 11 استان از جمله اصفهان، تهران، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، قم، البرز، هرمزگان و استان مرکزی و با مشارکت 115 شرکت فعال در بخش های مختلف برگزار خواهد شد.

شرکت های حاضر در نمایشگاه صنعت سنگ اصفهان در حوزه های استخراج، فرآوری، مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات، بازرگانی، خدمات فنی و مهندسی و توزیع و فروش در این رویداد نمایشگاهی حاضر خواهند بود.

از جمله مشارکت کنندگان شاخص و مطرح در این نمایشگاه مجموعه های سنگ صلصالی، کارخانجات امینی، راز سنگ، مرمرینه، معادن کوثر، پاویون سنگ محلات و انجمن ماشین سازان اصفهان را می توان نام برد.

یکی از مهم ترین تفاوت های این دوره از نمایشگاه با سایر دوره های برگزار شده حضور شرکت های ماشین آلات فرآوری و استخراج، مشارکت بیشتر حوزه سنگ های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی صنعت سنگ در اصفهان

برپایی بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی صنعت سنگ در اصفهان