مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-09اقتصادي

ساخت 220 واحد مسکن مددجویی امسال در لرستان


مالی کمیته امداد کشور در سفر به لرستان از ساخت 220 واحد مسکونی دیگر برای مددجویان تاپایان سال در استان خبر داد.

- نورالله مدبری، در سفر به لرستان، با بیان اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان در سه بخش اشتغال، مسکن و لوازم خانگی است، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال کمیته امداد باید 500 هزار شغل در سال 1401 برای مددجویان و کسانی که تا دهک پنج هستند در سراسر کشور ایجاد کند.

مدبری گفت: در بخش مسکن، سال گذشته ساخت 50 هزار واحد برای مددجویان سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت که سال گذشته 20 هزار واحد محقق شد و امسال نیز 30 هزار واحد تکمیل می شود و در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

معاون اداری ـ مالی کمیته امداد کشور همچنین به محرومیت لرستان و نگاه ویژه کمیته امداد به این استان اشاره کرد و افزود: در حوزه مسکن سال گذشته 1200 واحد مسکونی تحویل مددجویان داده شد و امسال نیز 220 واحد در حال احداث است که با تکمیل آن ها به مددجویان تحت پوشش تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه 4000 مددجو در لرستان، در نوبت دریافت لوازام ضروری و جهیزیه هستند، گفت: در این بخش سال گذشته، بیش از 120 هزار بسته بین مددجویان توزیع و امسال نیز تاکنون 90 هزار سری لوازم ضروری تهیه شده که بین مددجویان سراسر کشور توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 220 واحد مسکن مددجویی امسال در لرستان

ساخت 220 واحد مسکن مددجویی امسال در لرستان