مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:102022-11-09سياسي

ارسال 129هزار نسخه کتاب برای تسهیل دسترسی هموطنان


معاون توسعه کتابخانه ها با اشاره به اینکه 17 کتابخانه در هفته کتاب توسط نهاد کتابخانه ها بازگشایی می شود گفت: 129 هزار نسخه کتاب برای تسهیل دسترسی به کتابخانه ها ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور صبح امروز 18 آبان در نشست خبری که در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار شد در خصوص برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در هفته کتاب گفت: در این دوره هفته کتاب یک ویژگی مهم دارد و آن هماهنگی دستگاه های متولی است که نزدیک به 60 دستگاه به صورت مستقیم و غیر مستقیم یک صدا این هفته را قرار است برگزار کنیم.

وی افزود: شعار هفته کتاب نیز برای این است که همه دستگاه از جمله آموزش و پرورش، شهرداری، کانون فرهنگی مساجد و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قرار است به صورت یکپارچه این شعار را دنبال کنند و نهاد کتابخانه های عمومی کشور اصلی ترین مجموعه در این میان است.

معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی گفت: هفته کتاب از شنبه با اجرای مراسم تجدید میثاق در حرم مطهر امام خمینی (ره) شروع می شود همچنین یک مسابقه داخلی با محوریت کتاب و در مورد حضرت امام (ره) برای این هفته در نظر گرفته شده است، در کنار این بخش بخشودگی جرایم کتابخانه را در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 129هزار نسخه کتاب برای تسهیل دسترسی هموطنان

ارسال 129هزار نسخه کتاب برای تسهیل دسترسی هموطنان