مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-09اقتصادي

تحقق 110 درصدی آموزش های فنی وحرفه ای استان مرکزی در برنامه ششم توسعه


مدیرکل فنی وحرفه ای استان مرکزی گفت: در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده بود که طی 5 سال 24 میلیون نفر ساعت آموزش توسط این اداره کل ارائه شود که در این مدت 27 میلیون نفر ساعت آموزش ارائه شده که تحقق 110 درصدی را رقم زده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل فنی وحرفه ای استان مرکزی گفت: در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده بود که طی 5 سال 24 میلیون نفر ساعت آموزش توسط این اداره کل ارائه شود که در این مدت 27 میلیون نفر ساعت آموزش ارائه شده که تحقق 110 درصدی را رقم زده است.

  حمیدرضا رستمی روز چهارشنبه 18 ابان در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: آموزش فنی و حرفه ای دو هدف ارائه آموزش های مهارتی و تعیین و تشخیص صلاحیت حرفه ای را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه 2 دسته مخاطب کلی در این حوزه وجود دارد افزود: مهارت جویان و شاغلین بنگاه های صنعتی و صنفی به این مجموعه ورود پیدا می کنند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی تصریح کرد: در بخش دولتی در 21 مرکز آموزش فنی و حرفه ای در 12 شهرستان استان آموزش های های مهارتی برای مهارت جویان اجرا می شود، در دولت جدید تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار نیز اتفاق افتاد که در این راستا بخشی از آموزش ها را آموزشگاه های آزاد ارائه می دهند، در استان 380 آموزشگاه آزاد فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 110 درصدی آموزش های فنی وحرفه ای استان مرکزی در برنامه ششم توسعه

تحقق 110 درصدی آموزش های فنی وحرفه ای استان مرکزی در برنامه ششم توسعه