مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-09ورزشي

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هجدهم آبان ماه 1401 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هجدهم آبان ماه 1401 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در جلسه امروز هیات دولت با بیان اینکه دشمن برای مقابله با ایران قوی و مستقل جنگ ترکیبی را به کار گرفته است، تلاش مضاعف مسئولان اجرایی، اقتصاددانان و نخبگان در پیشبرد امور و رفع مشکلات و انجام پیش بینی لازم برای تأمین به موقع نیازهای کشور را از جمله راهکارهای موثر برای مقابله با دشمن در این جنگ دانست.

همچنین مشروح گفت وگوهای میثم لطیفی رییس سازمان امور اداری و استخدامی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، محمد اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی صالح آبادی رییس بانک مرکزی، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جواد اوجی وزیر نفت با خبرنگاران را هم می توانید در لینک های زیر بخوانید.

ساعت کاری ادارات در سراسر کشور تغییر می کند میثم لطیفی رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟