مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:502022-11-09سياسي

پیشرفت های صنایع دریایی ایران منحصربفرد است


نماینده ولی فقیه در مازندران پیشرفت های ایران در حوزه صنایع دریایی، ساخت شناورهای نظامی و تربیت نیروی انسانی متخصص را منحصربفرد برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر چهارشنبه در دریادار با فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، اظهار کرد: حوزه دریایی یکی از حوزه ها و نمونه های پیشرفت و توسعه کشور است زیرا در زمینه آموزش و تجهیزات خودکفا هستیم و تمام استادان علوم دریایی دانش آموخته داخلی هستند.

وی با اظهار اینکه از نظر صنایع، شناورهای دریایی و نظامی به پیشرفت های قابل توجهی دست یافتیم، گفت: در حوزه گشت های دریایی، سفرهای 10 هزار کیلومتری، مأموریت های دریایی و حمل ونقل دریایی نیازی به دیگر کشورها نداریم.

وی مقابله با دزدان دریایی و اسکورت کشتی ها را از دیگر دستاوردهای نیروی دریایی بیان کرد و گفت: آب دو برابر خاک کشور است وظرفیت های علمی و عجایب و بسترهای موجود در آن نیز دو برابر خشکی است و در این زمینه ها نیازمند رشد و توسعه هستیم.

امام جمعه ساری با تاکید براین که باید به جایگاه لازم و در تراز انقلاب اسلامی در حوزه دریایی دست یابیم، گفت: ساخت زیردریایی ها و تربیت نیروی انسانی مؤمن و متخصص از دیگر دستاوردها است و باید افراددی وارد نیروی دریایی شوند که بتوانند با طرح های خود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های صنایع دریایی ایران منحصربفرد است

پیشرفت های صنایع دریایی ایران منحصربفرد است