مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-09اقتصادي

3302 واحد پرخطر در شهرک ها و نواحی صنعتی


دبیر کمیته پدافند غیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت که 3302 واحد پرخطر در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی کشور وجود دارد که اقدامات لازم برای رفع خطر این 76 واحد پرخطر در شهرک های صنعتی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عسگری مجتهدزاده در سومین همایش پدافند غیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهار کرد: از این 3302 واحد پرخطر در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی کشور، 76 واحد پرخطر در 10 استان است و اقدامات لازم برای رفع خطر این 76 واحد پرخطر در شهرک های صنعتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری بین سازمان صنایع کوچک و سازمان پدافند غیرعامل تفاهم نامه ای منعقد شده تا دستور العمل ها به استان ها برای اجرای دقیق آن ابلاغ شود، تصریح کرد: احداث مخزن زمینی و هوایی آب، احداث و تکمیل شبکه روشنایی معابر و واحد آتش نشانی بخشی از اقدامات صورت گرفته در شهرک های صنعتی از سوی پدافند غیرعامل استانی است.

به گفته دبیر کمیته پدافند غیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، 682 بازدید، نظارت و ارزیابی دوره ای از اقدامات امن، زیرساخت های حساس مستحکم و پایدار و زیر ساخت های مهم با حداقل آسیب پذیری و ایمن سازی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3302 واحد پرخطر در شهرک ها و نواحی صنعتی

3302 واحد پرخطر در شهرک ها و نواحی صنعتی