مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-09سياسي

سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی با صدور احکام جداگانه ای، مجتبی یوسفی راد را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، - بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

محمدمهدی طهرانچیبهروز خضری دارای مدرک تحصیلی دکترای شیمی فیزیک و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با درجه استادیاری است که دارای سوابقی ازجمله رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سردشت، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد مهاباد و معاون دانشجویی واحد مهاباد است.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچسارانبرادر گرامی جناب آقای امید ارغیشبا سلامبنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

سرپرستان 3 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند