مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-09فرهنگي

کارگاه ملی «برای ایران» در اصفهان آغاز به کار کرد


کارگاه ملی طراحی اکران شهری و پوستر «برای ایران»با حضور بیش از 150 هنرمند از بیش از 11 استان کشور در سالن سعدی حوزه هنری اصفهان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیین افتتاحیه کارگاه سه روزه ملی طراحی، اکران شهری و پوستر با دستمایه گرافیک و کارتون برای ایران صبح امروز با حضور بیش از 150 هنرمند از بیش از یازده استان کشور در سالن سعدی حوزه هنری اصفهان برگزار شد.

  احمد نوری، رییس حوزه هنری استان اصفهان در این مراسم حضور هسته های هنری مردمی گرافیست کشور در رویداد برای ایران را اتفاقی ویژه دانست.

وی با اشاره به این رویداد بی سابقه هنری در زمینه گرافیک در کشور خاطرنشان کرد: حوزه هنری استان اصفهان برای نخستین بار در دهه هشتاد خانه گرافیک خود را افتتاح کرد که سال ها محل آمد و شد هنرمندان این رشته بوده است و اکنون با توجه به رسالت خود با دعوت از طراحان و گرافیست ها و تصویرگران سراسر کشور اتفاق فرخنده ای را در تولید پوسترها و آثار گرافیکی انقلابی رقم زده است.

مسعود نجابتی استاد پیشکسوت گرافیک در ادامه این مراسم گفت: در ابتدای کارگاه به جای طرح درس، تصمیم گرفته شد تا برای اینکه به برخی شبهات پاسخ داده شود، از افراد مطلع دعوت شده تا درباره اتفاقات اخیر صحبت هایی صورت گیرد و سپس هنرمندان در طی روند برگزاری به طراحی و کار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه ملی «برای ایران» در اصفهان آغاز به کار کرد

کارگاه ملی «برای ایران» در اصفهان آغاز به کار کرد