مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-09سياسي

شمخانی در دیدار با پاتروشف: آماده نقش آفرینی برای پایان جنگ اوکراین هستیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت ملی روسیه که به تهران سفر کرده است، صبح امروز (چهارشنبه) 18 آبان با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

- شمخانی در دیدار با پاتروشف: آماده نقش آفرینی برای پایان جنگ اوکراین هستیم دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار همتای روس گفت: ایران از هرگونه ابتکاری برای آتش بس و صلح بین روسیه و اوکراین از طریق گفتگو، حمایت کرده و آماده نقش آفرینی برای پایان جنگ است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه که به تهران سفر کرده است، صبح امروز (چهارشنبه) 18 آبان با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شمخانی با اشاره به شرایط منطقه ای و جهانی، راه برون رفت از بحران ها و چالش های موجود را گفتگو و همکاری های منطقه ای و بین المللی خواند.

وی با تبیین ابعاد جنگ ترکیبی نظام سلطه علیه ملت ایران و آثار تحریم های ظالمانه آمریکا تصریح کرد: گسترش همکاری های دوجانبه و منطقه ای به ویژه با کشور های همسایه در حوزه اقتصادی از اولویت های راهبردی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی در دیدار با پاتروشف: آماده نقش آفرینی برای پایان جنگ اوکراین هستیم

شمخانی در دیدار با پاتروشف: آماده نقش آفرینی برای پایان جنگ اوکراین هستیم