مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-09حوادث

بازداشت عامل قطع برق در قرچک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ شهرام امیریان در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال اعلام وقوع سرقت های سیم و کابل برق در شهر قرچک که در مواردی منجر به قطع برق شهروندان نیز شده بود، - جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری سارق سیم و کابل برق و تجهیزات مخابراتی در قرچک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ شهرام امیریان در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال اعلام وقوع سرقت های سیم و کابل برق در شهر قرچک که در مواردی منجر به قطع برق شهروندان نیز شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 13 باقرآباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور و گشت زنی های محسوس و نامحسوس در ساعات مختلف شبانه روز، موفق به شناسایی سارق سیم و کابل برق در شهرستان شده و وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به 20 فقره سرقت در شهرستان قرچک اعتراف کرد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، امیریان با بیان اینکه برای این فرد پرونده ای تشکیل شد، گفـت: متهم به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عامل قطع برق در قرچک

بازداشت عامل قطع برق در قرچک