مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:412022-11-09سياسي

نظر نماینده آیت الله العظمی سیستانی در مورد حوادث اخیر ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر حوزه های علمیه حوزه خواهران و هیات همراه صبح امروز با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی با وی دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در این دیدار در سخنانی به اهمیت و جایگاه حوزه های علمیه خواهران در تعامل با دختران و بانوان جامعه پرداخت و گفت: امروزه تنها نفت و گاز سرمایه های این کشور نیست بلکه نسل جوان ما اعم از دختران و پسران ما در حقیقت سرمایه های اصلی این کشور هستند.

  وی افزود: همه ما باید قبول کنیم که به اندازه کافی کار فرهنگی و دینی برای نسل جوان انجام نداده ایم با گذاشت سال های زیادی از انقلاب اسلامی هنوز بسیاری از معارف دینی به کار و تلاش می کنند اما مهم این است که ما نیز در این نبرد، تلاش خود را مضاعف کنیم و تسلیم توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب نشویم.

وی گفت: مسئولین حوزه های علمیه خواهران باید با جان و دل برنامه ریزی داشته باشند و البته وعده ها و نصرت الهی را نیز مدنظر داشته باشند و بدانند با همه سختی هایی که در این راه مهم و با برکت می کشند اجر و پاداش الهی نیز در انتظار آنان است.

نماینده آیت الله سیستانی در پایان سخنان خود با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطرنشان ساخت: این اغتشاشات اخیر به هیچ عنوان مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر نماینده آیت الله العظمی سیستانی در مورد حوادث اخیر ایران

نظر نماینده آیت الله العظمی سیستانی در مورد حوادث اخیر ایران