مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-09سياسي

بصیرت افزایی در نسل جوان با گفتمان هنر دست یافتنی است


مدیرکل دفتر سیاسی استانداری مازندران گفت: بصیرت افزایی در شرایط فعلی و مقابله با هجمه های ضدفرهنگی درجامعه با گفتمان هنر زودتر به نتیجه می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ذات الله زارعی ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس که در سالن همایش های شهرداری آمل گفت: بر اساس رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی، اهمیت هنر در ماندگاری، نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس امروز بیش از هر زمان دیگری خود را نشان داده است.

وی با بیان اینکه درعصر کنونی رویکرد وتهاجم دشمن از نبرد تن به تن به جنگ ترکیبی و فرهنگی روی آورده است، افزود: بر همین اساس باید ازهمه ابزارهایی که درحوزه های فرهنگی، هنرمندان ما می توانند میدان داری ونقش آفرینی کنند، در ثبت جریان عاشورایی فرهنگ ایثار و شهادت وارزش های نظام وانقلاب بکار گیری کرد.

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری مازندران با بیان اینکه ما امروز از حجم عظیمی از افتخارات دفاع مقدس برخوردار هستیم، واین افتخارات باید به نسل جوان آینده سازاین کشور شناسانده شود، اضافه کرد: دفاع مقدس در واقع ایران را به مجموعه عظیمی از افتخارات بدل کرد و جشنواره فانوس در این عرصه راه را برای همه کسانی که به ساحل امنیت و اقتدار اسران اسلامی می اندیشند، نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی در نسل جوان با گفتمان هنر دست یافتنی است

بصیرت افزایی در نسل جوان با گفتمان هنر دست یافتنی است