مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-09فرهنگي

برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی کانون اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، با فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی کانون پرورش فکری باتوجه به رسالت خود در زمینه ترویج کتابخوانی و اهمیت به کتاب، - همزمان با هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه های متنوعی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، با فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی کانون پرورش فکری باتوجه به رسالت خود در زمینه ترویج کتابخوانی و اهمیت به کتاب، برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.

برهمین اساس سه انیمیشن و سه تله تئاتر که اقتباسی از کتاب های انتشارات کانون است در این روز ها به صورت آنلاین به نمایش گذاشـته می شود و بعضی از این آثار در سایت هفته کتاب نیز بارگذاری خواهد شد.

همچنین نشست های تخصصی در حوزه کتاب برگزار می شود.

در همین راستا کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری هشتادوهشتمین نشست خود را به موضوع کودکان و نوجوانان امروز و چالش­های کتاب­خوانی اختصاص داده است.

نمایش فیلم در تمامی مراکز کانون، حمایت از پویش معرفی کتاب با عنوان کتاب دستت چی هست؟ ، حضور تماشاخانه سیار از روز 21 تا 27 آبان 1401در مناطق کم برخوردار تهران، تخفیف کتاب در فروشگاه های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی کانون اعلام شد

برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی کانون اعلام شد