مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-09پزشكي

تزریق واکسن آنفلوآنزا در واحدهای مرغداری چهارمحال و بختیاری


مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در فصول سرما احتمال شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان وجود دارد، گفت: خوشبختانه واحدهای مرغداری استان در حال تزریق واکسن آنفلوآنزا به منظور پیشگیری از این بیماری هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در فصول سرما احتمال شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان وجود دارد، گفت: خوشبختانه واحدهای مرغداری استان در حال تزریق واکسن آنفلوآنزا به منظور پیشگیری از این بیماری هستند.

محمد اسدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: واکسن آنفلوآنزا برای چهار واحد مرغ مادر گوشتی و شش واحد مرغ تخم گذار طبق برنامه در حال انجام است.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: واکسن در حد قابل توجه از بیماری هایی همچون آنفلوآنزا پیشگیری می کند که خوشبختانه واحدهای مرغداری برای پیشگیری از بیماری تزریق واکسن را در دستور کار خود قرار داده و این موضوع در حال انجام است.

اسدی با اشاره به ورود پرندگان مهاجر به تالاب های استان، تصریح کرد: با همکاری اداره کل محیط زیست استان، ستادهای آنفلوانزا تشکیل و اقدامات بررسی و مراقبت فعال به صورت مداوم از تالاب ها در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن آنفلوآنزا در واحدهای مرغداری چهارمحال و بختیاری

تزریق واکسن آنفلوآنزا در واحدهای مرغداری چهارمحال و بختیاری