مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-09ورزشي

سی و دومین جشنواره استانی تئاتر در زاهدان برگزار می شود


رییس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استانی به میزبانی زاهدان در دهه سوم آبان ماه برگزار می شود.

- مجتبی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن دعوت همه علاقمندان به تئاتر برای تماشای نمایش های جشنواره استانی تئاتر، افزود: سرانجام پس از تلاش فراوان و با توجه به آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال، سی و دومین جشنواره استانی تئاتر سیستان و بلوچستان یک ماه زود تر نسبت به زمان مندرج در فراخوان و در آبان ماه جاری برگزار می شود.

وی بیان کرد: تاکنون 12 نمایش از زاهدان، دو نمایش از سراوان، یک نمایش از زابل و یک نمایش تئاتر هم از بمپور برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کردند و هم اکنون بازبینی آنها آغاز شده، براساس برنامه ریزی صورت گرفته، آثار راه یافته به جشنواره تا 23 آبان ماه جاری معرفی خواهند شد.

این مسئول اضافه کرد: سلمان فارسی، صالح زهی، رضا جناآبادی و جمال ناصر بلیده از پیشکسوتان تئاتر استان کار انتحاب آثار کاندیدای حضور در جشنواره استانی و معرفی نمایش های راه یافته به آن را بر عهده دارند.

رضایی تصریح کرد: نمایش های راه یافته به جشنواره تئاتر استانی برای حضور در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، از 25 تا 28 آبان ماه امسال و طی چهار روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و دومین جشنواره استانی تئاتر در زاهدان برگزار می شود

سی و دومین جشنواره استانی تئاتر در زاهدان برگزار می شود