مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-09اقتصادي

دریافت پول نقد موجب فرار مالیاتی پزشکان نمی شود


مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان همدان از روش نوین برای دریافت مالیات از پزشکان خبر داد و گفت: پزشکان حتی با دریافت پول نقد نمی توانند از پرداخت مالیات فرار کنند.

- خبرگزاری فارس ـ همدان: از آنجا که قانون پایانه های فروشگاهی و مؤدیان تمام صاحبان مشاغل (صنفی و غیرصنفی) و اشخاص حقوقی موضوع قانون مالیات های مستقیم را مکلف کرده تا از پایانه فروشگاهی (کارتخوان) استفاده کنند، برخی از پزشکان برای فرار مالیاتی پول نقد را بر کارتخوان ترجیح می دهند بنابراین برای فرار مالیاتی بیمار را به زحمت می اندازند تا پول نقد پرداخت کند، موضوعی که باعث گلایه مندی شده است.

خانمی می گوید: در یکی از مطب های پزشکان در برج سعیدیه منشی به بیماران می گوید که پول نقد بدهید و اگر کارت می کشید باید 100 هزار تومان اضافی پرداخت کنید، اما این به معنای دزدی است و متاسفانه موضوع هم رسیدگی نمی شود.

بیماری دیگری می گوید: در برج پاستور منشی پزشک مربوطه می گوید که پول نقد بدهید و ما هم با خود پول نقد می بریم، هر سه ماه یک بار باید به پزشک مراجعه کنم و این موضوع هم شده قوز بالا قوز، ما که متوجه موضوع شده ایم و با پول نقد می رویم اما آنهایی که برای اولین بار مراجعه می کنند، مجبورند چندین طبقه را پایین بروند و از عابر بانک طبقه پایین یا خارج از برج پول نقد را بگیرند، طوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت پول نقد موجب فرار مالیاتی پزشکان نمی شود

دریافت پول نقد موجب فرار مالیاتی پزشکان نمی شود